لیزر موهای زائد پا و مزایای آن
نوشته شده توسط : امیر علوی

لیزر موهای زائد پا و مزایای آن

>> چرا باید برای از بین بردن موهای زائد پا از لیزر موهای زائد استفاده کنیم؟

لیزر موهای زائد پا بهترین روش برای زنان برای داشتن پاهای صاف، نرم و کاملا بدون مو است. چرا که همه زنان بی شک عاشق پاهای صاف و کاملا بی مو هستند. برای مدت زمان طولانی‌ای تنها دو گزینه اصلی برای زنان برای از بین بردن موهای زائد پاهایشان وجود داشت: تراشیدن با تیغ یا وکس زدن. تراشیدن موهای زائد پا در زیر دوش و حمام به عنوان بزرگترین قسمت بدن کاری خسته کننده و ضجرآور است که تمام وقت شما را می‌گیرد.   لیزر موهای زائد پا

  هرچند به نظر می‌رسد که اصلاح موهای زائد پا با تیغ کار راحتی باشد ولی واقعا کار سختی است. مهم نیست هر چند وقت یکبار موهای پایتان را اصلاح کنید، آن چیزی که مهم است، فقط چند روز قبل از رشد مجدد موهای پایتان است. ذکر نکاتی چون جوش‌های قرمز رنگ، در آوردن موهای دردناک و خارش بعد از اصلاح موهای زائد پا با تیغ هم خالی از لطف نیست.  

>> لیزر موهای زائد پا بهتر از وکس زدن و تیغ زدن

حال تصور کنید که زمان زیر دوش رفتن و استحمام خود را نصف کنید. در نظر بگیرید چه چیزی می‌تواند شما را از بیدار شدن خواب صبحگاهی خوشحال و یا چه چیزی می‌تواند شما را از بیدار شدن خواب صبحگاهی پشیمان کند.   لیزر موهای زائد پا

  لیزر موهای زائد پا بهترین خبری است که شما از آن استقبال خواهید کرد. با لیزر موهای زائد پا دیگر تا مدت‌ها خیالتان از رشد مجدد موهای زائد این ناحیه راحت می‌شود و دیگر استحمام صبحگاهی لذت بخشی تجربه خواهید کرد. اما وکس زدن هم می‌تواند برای مدت طولانی پاهای شما را نرم تر کند، اما به قیمتش نمی‌ارزد. درست است که وکس زدن به نسبت تیغ زدن، موها را بهتر از ریشه جدا می‌کند و مدت زمان طولانی تری به نسبت اصلاح با تیغ طول می‌کشد تا مجددا موها رشد کنند اما به درد و قیمت آن نمی‌ارزد و همچنان بهترین روش لیزر موهای زائد است. چرا که در وکس زدن ممکن است پوست افراد بسوزد و پس از آن شل شود یا از فرم و شکل اولیه خود درآید. لیزر موهای زائد اگر در کلینیک و مراکز تخصصی زیبایی پوست و مو انجام شود، تاثیر بهتری می‌گذارد. چرا که در آنجا این عمل زیر نظر پزشک متخصص زیبایی پوست و مو و توسط اپراتور و تکنسین‌های مجرب، کارآزموده و آموزش داده شده انجام می‌شود. مراجعه به مراکز غیر مجاز و زیر نظر تکنسین و اپراتورهای آموزش ندیده ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد کند.  

>> لیزر موهای زائد پا چطور کار می‌کند؟

قبل از لیزر موهای زائد نباید پوست خود را برنزه کرده و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. قبل از اینکه فرآیند لیزر موهای زائد پا شروع شود، پزشک متخصص زیبایی پوست و مو نوع پوست شما را تعیین می‌کند. چرا که نوع پوست در تعیین اینکه برای از بین بردن موهای زائد از چه دستگاهی استفاده، تا چه میزان اشعه لیزر تابیده شود و قیمت و تعداد جلسات مراجعه چقدر باشد؛ مهم است. این نکات در اختیار اپراتور یا تکنسین مجرب و آموزش دیده قرار می‌گیرد تا او بتواند به بهترین نحو ممکن بدون آسیب زدن به پوستتان موهای زائد پاهایتان را با لیزر از بین ببرد. در حین لیزر درمانی هم اپراتور و هم شخص بیمار و مراجعه کننده باید عینک مخصوص بزنند تا اشعه‌های لیزر آسیبی به چشمان افراد نزند. اشعه‌های لیزر به صورت متمرکز بر روی رنگدانه‌های فولیکول مو تابیده می‌شود و آنها را از بین می‌برد. این اشعه‌ها تنها به سطح خارجی پوست و تا ریشه‌های مو نفوذ می‌کند و آسیبی به سطوح داخلی پوست و اندام داخلی نمی‌زند. قیمت لیزر موهای زائد پا بسته به نوع پوست افراد دارد. چرا که این روش برای پوست‌های روشن به نسبت پوست‌های تیره زودتر جواب می‌دهد و افرادی که پوست‌های تیره دارند باید جلسات بیشتری به نسبت افراد دارای پوست‌های روشن مراجعه کنند و هزینه بیشتری متقبل شوند. برای پوست‌های تیره چون گرما و حرارت را زودتر جذب می‌کنند لیزر درمانی باید توسط تکنسین و اپراتور مجرب انجام شود تا او با تابیدن طیف نور کمتر لیزر از سوختگی آن پس از آن جلوگیری کند. برای افرادی که آستانه تحمل و درد پایین تری دارند قبل از تابش اشعه‌های لیزر بر روی پاهایشان از ژل بی حس کننده استفاده می‌کنند. هرچند پوست این افراد در جلسات بعدی به درد اندک لیزر موهای زائد عادت کرده و دیگر نیازی به استفاده از این مواد در جلسات بعدی ندارند.  

>> آیا لیزر موهای زائد روش و راهکاری رایج و معمول است؟

لیزر موهای زائد به عنوان یک روش حذف مو، نسبتا جدید است. هرچند در ابتدا دستگاه‌های معدودی با قابلیت تابش طیف نور کمی از لیزر تنها برای از بین بردن موهای زائد قسمت‌های معدودی از بدن وجود داشت اما در طول این سال‌ها با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه‌های لیزر موهای زائد جدیدتر و پیشرفته تر در اختیار افراد قرار گرفته است. به طوری که در مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 برای از بین بردن موهای زائد تمام قسمت‌های بدن وجود دارد. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر موهای زائد پا و لیزر موهای زائد بدن به طور کلی در تمامی این کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو و با بهترین دستگاه‌ها کاملا با رعایت شرایط ایمنی و بهداشتی صورت می‌گیرد تا شخص بیمار و مراجعه کننده بهترین بازخورد و نتیجه را از حضور خود به این مراکز بگیرد. امروزه از بین بردن موهای زائد با لیزر به عنوان یک روش دائمی، همیشگی و بسیار موثر شناخته می‌شود و این باعث شده است که این شیوه رایج ترین روش حذف موها شود. همانطور که مردم از وکس زدن احساس درد می‌کنند و از اصلاح کردن با تیغ خسته می‌شوند، اما هنوز هم می‌خواهند پاهای بی مو و صاف داشته باشند، لیزر موهای زائد در حال حاضر بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد است. با لیزر موهای زائد علاوه بر از بین بردن موهای زائد، اصلاح منافذ پوست هم صورت می‌گیرد. این مسئله باعث می‌شود تا پس از پایان دوره درمانی پوستی صاف و درخشان داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.





:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائد , ,
:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد , کلینیک پوست و مو ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: